tirsdag 1. januar 2013

Nyttårsfeiring på hytta!

Sånn for å være helt ærlig har jeg aldri vært spesielt opptatt av nyttårsfeiring. I fjor var vi sammen med min bror og fruen og satt i gapahuken på Korset og skuet utver hele Kongsberg. Hadde det ikke vært for litt i overkant mye tåke ville nok utsikten vært nokså spektakulær. Vi så masse raketter, men det ble litt blurry. 

I år reiste vi på hytta, og det var så deilig! Nyttårsmiddagen ble spist i joggebukse og fleecegenser, yiha! Vi spiste i det minste indrefilet og fløtegratinerte poteter og hadde deilig italiensk Barolo til, men der stoppet også snevet av glamour, i den grad nevnte middag kan kalles det.  

Jeg er egentlig litt redd raketter og hadde i år funnet ut at himmellykter måtte være en fin erstatning. Ihvertfall såfremt man ikke har noe over frisk bris i vindstyrke. Ble ikke noe oppsending av himmellykt for å si det sånn. Heldigvis hadde noen ukjente sørlendinger(?) på nabohytta tatt ansvar og kjøpt ordentlig fyrverkeri, flaks. Kjente jeg var litt bekymret for om jeg ikke skulle få se eneste nyttårsrakett i år. 



 Dette ble riktig så spektakulært spør du meg, langt til fjells!


Her prøver vi å få fyra på himmellykten, uten særlig hell, men jeg har 4 til jeg så en dag skal de nok fly til himmels!

Godt nyttår folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...