mandag 14. januar 2013

Nordlys og stjernehimmel

Noen som har lagt merke til at det er grusomt kaldt om dagen? En fordel med det er at det er god sjanse for å få en tindrende klar stjernehimmel. Vet nesten ikke om noen finere jeg! Når i tillegg nordlyset viser seg, ja, da er livet nesten fullkomment. Dessverre for meg så var det på tilbakegang (nordlyset altså) innen jeg rakk å komme til et sted det var mulig å fotografere det. 22 minus krever litt mer enn et minimum av påkledning. I tillegg var det noe isskraping av bil også som tok tid. Fikk ihvertfall ett bilde som var sånn noenlunde, og det var dette: 


En helg i løpet av vinteren må jeg få reist til Alta, det skal liksom være nordlyshovedstaden her til lands. Jeg har faktisk bonuspoeng nok hos SAS til at den flyturen vil koste meg ca. 200 kroner, så det er vel ikke noe å lure på? Trenger jo heller ikke noe fancy overnattingssted ettersom planen ikke er å sove så mye, hehe! :) God tur til meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...