fredag 21. desember 2012

Pepperkakehus

Hadde store planer om å pynte fint med sølvkuler og melis i fine mønster. I kjent stil er imidlertid ambisjonene større enn tålmodigheten og gjennomføringsevnen her i huset, så det ble så som så med denne pyntingen... Brukte ikke spesielt mye sølvkuler for å si det sånn og under halvveis i pyntingen tok jeg meg selv i å tenke at det kanskje bare hadde vært finest med "snø" på taket?



Gleder meg til i kveld, for da skal det bli innlagt strøm i pepperkakehuset. K. har laget garasje, og den er det nok litt smartere konstruksjon på. Ikke tror jeg han ble spesielt lei av å kjevle ut delene, ikke tok det spesielt lang tid å sette den sammen og heller ikke var det særlig tidkrevende å pynte den. Antakelig har jeg ikke lært noe av dette til neste år. God jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...