mandag 3. desember 2012

Julepynting (så langt...)

Må ærlig innrømme at det er litt koselig at det nå har blitt desember. Da går det an å begynne å pynte litt til jul. For meg er det en prinsippsak at det ikke skjer før desember og jevnt over skjer det igrunn ingenting julerelatert her i huset før den siste måneden i året. Det tror jeg K. også er veldig glad for ettersom han har en lei tendens til (ofte mot sin vilje) å bli involvert i mine prosjekter. 

Pleier ikke å gjøre så mye til advent, men litt pynt må til. Det er stor forskrekkelse hos K. over at det tennes røde adventslys, slikt går visstnok ikke an. Jooooda, går så fint atte, også slipper man å ha julepynt i to forskjellige farger. Adventslys er adventslys uansett farge spør du meg. 

Pleier ikke å bytte ut så mye julepynt egentlig, liker best litt enkle ting og ikke for mye fjas, og da blir man heldigvis ikke så lei det man har så fort heller. Et eksempel på dette er at denne frøkna utelukkende eier hvite gardiner. Passer til alt og det blir lyst og fint. Nå har jeg imidlertid gått helt ut over mine egne begrensninger og handla nye julegardiner, og gjett hva, de er ganske mørke! Det ble jo litt koselig, men jeg er glad de skal ned igjen om noen uker...


 Har blitt litt julestemning eller i huset også, skal vise frem snart! Ønsker alle en riktig fin adventstid!

2 kommentarer:

  1. Lover godt det der synes jeg :) Her er det hvite adventslys. Kjøpte en pakke med 30 stk, og da fant jeg ut at hvitt passet til alt ;) Det handler om å kjøpe seg frampå :)
    KLÆM

    SvarSlett
  2. Hvite adventslys høres helt strålende ut for meg! :) Haha, kjøpe seg frempå ja, det var lurt!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...