lørdag 15. desember 2012

Emily synger julen inn

Må bare vise frem lille Emily. Vår lille Cocker Spaniel-frøken på 4 år. Hun er utrolig lettlært og ved å spille noen YouTube-klipp av andre hunder som "synger" begynte hun kjapt selv også. Vi har valgt å begrense denne sangaktiviteten til å foregå kun i kurven ettersom Emily lett kan bli litt ivrig på ting hun kan :) Er veldig stolt av seg selv når hun får ros etter endt forestilling. 

Hun krever absolutt tystnad og hvis det er noe prating eller noen som beveger seg rundt i rommet mens hun har tenkt å synge litt blir det ingen sang (litt lettdistrahert kanskje?). 

Av praktisk årsaker er hun for tiden helt kortklipt, blir jo iskald etter bare en kort tur ut i snøen når all snøen fester seg i pelsen. Gleder meg til våren og den fine pelsen hennes har vokst ut igjen, da blir hun virkelig lille trollet vårt! :)


 

3 kommentarer:

  1. Dette ga barndomsminner! Hadde cocker selv da jeg var liten, og du kan tro han sang med da jeg øvde på blokkfløyte. Herlige dyra sine :)
    Forstår dermed også veldig godt dere har valgt å klippe han, for maken til snømann har jeg ikke sett siden vi hadde han. Han måtte jo rett og slett tines opp i badekaret etter skogturer :O

    God mandag til både deg og den firbente :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så moro å høre! :) Kan godt tenke meg Emily også hadde sunget med, men heldigvis for oss alle er min tid med blokkfløyte over ;) Jepp, kortklipt er det absolutt beste her og, får heller få seg en finere Spaniel-klipp til våren! :)

      Takk for det, riktig fin mandag ønskes deg også! :)

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...