søndag 2. september 2012

Stjernehimmel

Er evig fascinert av stjernehimler, og nå etter jeg klarte å ta et ganske vellykket bilde av det har jeg blitt enda mer ivrig. Bare synd at fascinasjonen for nattfotografering er proporsjonal med mørkreddhet. Gleder meg til jeg får litt mer taket på det... fotograferingen altså! Mørkreddheten er det nok håpløst med...

Håper likevel på mange stjerneklare og nordlysfylte netter utover høsten/vinteren!


Bilde tatt ved Jacobs dam rett nedenfor Knutehytta. Liker hvordan stjernene speiler seg i vannet og melkeveien som viser seg!

2 kommentarer:

  1. Nydelig bilde! Du må jo bare få kurert mørkeredselen din, og ta masse mer nattbilder. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! :) Ja, jeg må bare det, jobber med saken! ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...