fredag 28. september 2012

Stargazer Lily

Liljer er bare så utrolig vakre! Og lukter veldig godt! K. synes ikke det, han mener han klør i nesa av dem. Herregud, de visner jo om et par dager. Dessuten er vi forkjøla begge to, så at han kan kjenne så mye til lukten av dem kan jeg ikke forstå. Må kunne gå an å lukke nesa littegrann og bare nyte synet av vakre blomster, typisk mannegreie, ikke sant?


Skulle hatt en riktig flott blomsterhage. Og et litt annet klima. Da hadde jeg kosa meg da. Forresten, noen som vet om en Wisteria som kunne likt seg her?


Fordelen med å ha blomster i vase er at det er svært lite vedlikehold. For det er jo jeg litt dårlig på. Alle plantene her i huset som i utgangspunktet ikke er særlig hardføre har blitt det. 


Ha en god helg dere, dersom denne forkjølelsen gir seg litt skal jeg driste meg ut for å fotografere litt i helgen, mye flotte farger nå! :)

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Camilla :)
    Ha en trivelig kveld :)
    KLÆM

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk i like måte :) Og glad for at du liker bildene! Klem tilbake

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...