søndag 7. oktober 2012

Fin høsthelg på hytta!

Heldig for meg så har K. sin familie en flott hytte i Uvdal som vi kan bruke. Der har vi vært denne helgen og kosa oss masse. Ingen planer annet enn å bytte noen gardiner og å gå en tur eller to, deilig! På lørdag gikk vi en fin tur fra Solheimstulen og litt innover fjellet. 


På denne turen hadde vi all slags vær, overskyet, sol, snø, regn, sludd... Dere ser snøbygen midt i bildet. Heldigvis ikke så stor.
 

Turfølget besto ellers av Cocker Spaniel frøkna Emily (nesten usynlig i bakgrunnen der) og den litt barskere Tzarek, som er en Gordon setter og som virkelig var i sitt ess her. Var nok litt skuffet over fraværet av våpen under denne lille utflukten, men jeg har lovt han at vi skal ta det igjen. 
 

Nesten gruppeklembilde dette her. Særlig lille Emily kan være ganske klengete.


Liten pause må til! Med medbragt ullpledd, sjokolade, biffpinner (til hundene) og Solo! Egentlig var vannet i elva/bekken bedre. Ingenting som slår kaldt godt fjellvann!
 




Mye fint å se i lyngen. Må bare legge seg litt til rette og se godt etter noen ganger!
 



Tzarek bestemte seg for å krysse elva..
 

Tja... hvor skal jeg gå tro?
 

Jeg prøver meg her... 
 

Det gikk visst ikke helt som jeg hadde tenkt...
 

Jeg gir meg ikke, denne elva skal krysses!
 

Oi oi oi, fryktelig kronglete det skulle være å komme seg over her da!
 

Jaa... så dere står og ser på ja??
 

Nå tar jeg skikkelig sats, da må det vel gå??
 

Det var fryktelig nærme ihvertfall!
 

Og der, var jeg over!!



Solheimstulen badet i regnbue. Uheldigvis forsvant regnbuen så raskt at jeg fikk bare tatt to bilder, hvorav dette ble det beste... 
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...