tirsdag 30. oktober 2012

Heldig

Når jeg kom hjem fra Lisboa på mandag (mer om det senere), fikk jeg beskjed av min kjære om å gå opp på loftet. På loftet? Skjønte ingenting. Vi har riktignok snakket om og forsåvidt begynt på å male gangen og trappa opp til nevnte loft, men jeg kunne egentlig ikke tenke meg at han kunne ha rukket å gjøre ferdig det. På vei opp trappa fikk jeg denne beskjeden: "du må ikke løfte på noe av det"! Ikke løfte på det? Hva da? 

Når jeg kommer opp (til rommet det fortsatt ikke er strøm i, men det skal bli..) ser jeg først ingenting nytt. Nå var det jo også forholdsvis dunkel belysning der oppe da... Når jeg har gått inn i rommet og snur meg mot døra så ser jeg det! 

Oppå vaskekommoden som jeg viste for et par innlegg siden og som jeg ønsket meg et vaskesett til, ja tenk, så hadde det kommet nettopp det! Snille, omtenksomme svigermor hadde funnet i sine gjemmer et vaskesett som bestemoren til min kjære har hatt! Så gøy, å ha det etter henne. Selv om jeg ikke kjente henne så lenge så gjorde hun stort inntrykk på meg. En fantastisk søt og god dame som bare ville alle sine alt godt. Det er for mørkt til å fotografere nå, så bilder kommer i morgen! Gleder meg til å vise frem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...