torsdag 11. oktober 2012

Nesten i mål!

Jeg skulle rett og slett vært premiert! For uvanlig slapp innsats på oppussingsfronten. Gikk på med friskt mot og alt grovarbeidet gikk unna i en fei. Maling av vegger og tak også forsåvidt. Når det gjelder ferdigstillelsen av dette rommet så må innsatsen beskrives som ræva. Men de siste to dagene dere... ja, da har det skjedd ting. Vi har vært litt uenige om hva vi skulle gjøre med gulvet, så for all enkelhets skyld har jeg bare malt det med resten av malingen fra veggen. Det holdt til to strøk. K. mener det kommer til å skrapes opp med en gang, og det har han sikkert rett i. Likevel, dette er et gjesterom, og det er gjesterom nr. 2 her i huset, så det vil vel ikke bli noen enorm slitasje på gulvet her tenker jeg. Uansett skal jeg jo ha tepper på gulvet. Må bare finne dem. 

Vel vel, slik ser det ut nå!


En klar forbedring fra dette her:


Mangler bare lister langs gulvet nå og tvers over taket. "Noen" har fått beskjed om at det må være i orden i løpet av uken (til nød neste uke). Mye lettere å være streng med andre, er det ikke? Lister eller ikke, i morgen begynner jeg å møblere, er jo litt spent på hvordan det blir. Er tross alt bare en seng som skal opp dit, så den er jo overkommelig å flytte på når listingen skal i gang. Vi må forresten få ordnet strøm her oppe igjen også. Alle kontaktene forsvant når jeg skulle male. Dersom man er interessert i å se mer av hvordan dette rommet har utviklet seg så er det mer her , her, her og her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...