lørdag 23. juni 2012

Fiskeburger

Her i huset er ikke fisk et veldig populært middagsalternativ, men nå har jeg begynt en ny taktikk. Er så lei av å finne på ting til middag... og han jeg bor sammen med er ikke direkte hjelpsom! Hvis jeg ikke kommer på noe ber han meg bare lage noe, samme for han, spiser alt. Hehe... så nå har jeg begynt med det hver gang jeg ikke kommer på noe selv og jeg får den beskjeden, at da blir det fisk! Det vil nok få fart på kreativiteten tenker jeg. 

Fiskeburgeren her er faktisk godkjent som middag, for det er visst ikke så fiskete som vanlig fisk! Neivel... Pleier å kjøpe de litt store fiskeburgerne med purreløk (husker ikke hva de heter...) for de er det veldig god smak på. Enklere middag enn dette får du nesten ikke, tror jeg. 

Hamburgerbrød -> remulade -> litt ketchup -> rucculasalat -> rødløk -> fiskeburger -> toppen av hamburgerbrødet


 

2 kommentarer:

  1. Fiskeburger er godt!
    På meny har de faktisk lakseburger, fersk og rå. Bare å steike selv. De er knallgode!!! Enda bedre faktisk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips, det skal jeg jammen prøve! Laks er jo rågodt! :)

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...