mandag 25. juni 2012

Oppussing

Siden vi kjøpte dette huset i fjor har jeg tenkt at jeg skulle pusse opp og gjøre det ene rommet på "loftet" til et skikkelig koselig gjesterom. Dette rommet ville sikkert blitt kalt kvistværelse i gamle dager. Husker jeg leste boken om Anne fra Bjørkely en rekke ganger og hun bodde jo som vi vet (ihvertfall vi som har lest den) på kvistværelset. Og med det heslige utgangspunktet jeg har så er det ikke mye som minner om de romantiske forestillingene hun ofte hadde. Og nå jeg, for dette rommet, men bare vent! Jeg skal legge ut bilde av utgangspunktet snart, så skal dere få se, dere kommer til å gremmes!

Nevnte jo selvsagt dette planlagte oppussingsprosjektet for min kjære samboer, til tross for at jeg egentlig mener det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse. Hadde tenkt å sysle med dette til høsten når han blir mye borte med jobben, meeeen i mangel av deilig sommervær kan jeg like gjerne gjøre noe fornuftig! Uansett, når jeg først fikk nevnt på det så skulle han liksom begynne å bry seg da og ville at jeg skulle rådføre meg med en malingsbutikk, makan! Det er liksom ikke noe snakk om å ha noe tro på kjæresten sin. Åhhh... 

2 kommentarer:

  1. hehe... når det gjelder maling har jeg FRIE tøyler her i huset! Og masse erfaring med maling av gammel panel nå...
    Ønsker deg lykke til! Gleder meg til å se før og etter bilder.

    SvarSlett
    Svar
    1. Har egentlig det jeg og, for vi har en avtale om at jeg bestmmer inne, han ute. Perfekt! Ingen av oss klarer likevel å la være å bry oss om hverandres ting til tross for at jeg jeg stort sett gir f i hage, og han det samme i interiør... ;) Vi blir nok uansett enige når han skjønner at jeg har rett, hoho! ;)

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...