mandag 25. juni 2012

Utgangspunktet

Ja, folkens, da er det bare å glede seg over å få se det ene loftsrommet vårt. Suverent på fargevalg og mønster og ikke minst kombinasjoner! Hadde jeg vært eiendomsmegler hadde jeg omtalt dette som loftsrom med potensiale... og det har det jo! Gleder meg til å få det fint her. Noe det ikke er nå, bare se!


Føler at tilstedeværelsen av rot virkelig gjør susen for helhetsinntrykket her! Når det er sagt så må jeg legge til at det som er på bildet er det eneste vi har av rot på loftet da.. det er jo ikke ille! Den er så ufattelig styggfin den tapeten. Også liker jeg veldig godt at de har valgt å tapetsere vegger og tak i den samme heslige strieimitasjonstapeten. 


Gulvet er også usedvanlig godt vedlikeholdt og tatt vare på. Det blir nok en liten jobb her for å få det fint, men håper det blir verdt det.




Nydelig tapet. Og det var her min kjære mente jeg skulle rådføre meg med malingsbutikk for å fjernet denne usedvanlig flotte tapeten. Går ikke an å bare male over dette sørgelige utgangspunktet. 


Så.. det er bare å følge med! Og gode råd for fjerning av tapet mottas med takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...