tirsdag 12. april 2011

London, Rockingham og et søtt stykke papir!

27. januar hadde vi vært sammen i et helt år! Siden jeg er så utrolig heldig å ha en så god og snill kjæreste ville jeg finne på noe gøy til han, men hva skulle det være da?? Det måtte jo helst bli noe fartsfylt, eller noe bilrelatert, eller kanskje helst begge deler.. Sånn er det bare, han er godt over snittet bilinteressert. Hans mor sa en gang at hun hadde tenkt om meg før vi ikke kjente hverandre så godt at jeg enten måtte være veldig bilinteressert, eller veldig tålmodig. Det første stemmer ihvertfall ikke. Og det siste, tja.. til tider kanskje? På ingen måte alltid. Kan vel si det sånn at jeg nok er mer tålmodig enn bilinteressert. I den grad jeg er det så henger det vel mest sammen at jeg hadde blitt en del alene om ikke jeg ble med han litt på hans ting. Når det er sagt, så må jeg skynde meg å si at det er et veldig trivelig miljø dette motorsportmiljøet. Masse trivelige folk og veldig sosialt + litt spennende og!

Jeg tenkte lenge og vel, men fant liksom ingenting som slo meg som en veldig bra ting å finne på. Tilfeldigvis ramlet jeg over en engelsk side, som jeg dessverre ikke husker navnet på nå, men der var det en rekke gode forslag til gaver for alle mulige anledninger. Blant annet var det link til denne siden her. Man kan velge å kjøre mange ulike ting, jeg kjøpte en voucher, eller et slags gavekort så han kunne velge selv. Jeg tenkte først og fremst på dette her da:




Det var det det ble også. Ventet lenge på at de skulle legge ut datoer, men endelig begynte det å komme. Juni ble klar, men vi hadde egentlig tenkte å reise i juli. I mellomtiden ble det huskjøp og overtagelse av det 1. juli, og da passet jo juni ganske fint likevel! Vi tar en langhelg i juni og reiser til London. Rockingham som er banen han skal kjøre på ligger en times togtur fra London, så det tar vi som en dagstur. Ellers blir det 2 og en halv dag i London, og der har vi ikke noen plan enda, men det erjo leeeeenge til. Har noen gode tips er det bare å komme med dem!

I går kveld fikk jeg en søtt stykke papir av Kjetil når han hadde pusset tennene sine og skulle legge seg. Det var riktignok toalettpapir, men ordene var veldig søte <3
 


Ellers har det blitt etterlyst middagstips og det må jeg vel bare innrømme at har vært litt fraværende, men kan ihvertfall informere om at vi i går hadde indrefilet av svin som var surret inn i bacon og stekt i ovn



Baconet surres rundt fileten, pepres og saltes og settes inn i ovnen på 200 grader på varmluft uten noe tilførsel av fett. Fileten er ikke særlig fettrik, det samme kan ikke akkurat sies om baconet... Jeg snur litt på den innimellom så den blir fint brunet på alle kanter. Som tilbehør hadde vi tagliatelle




I tillegg til kålrabistappe og bearnaisesaus som jeg har skrevet om tidligere, her og her! Det var veldig godt, fin start på uka. Men i morgen dere... da skal jeg lage noe gøy, det er søtt, og kanskje litt surt? Og jeg har ikke laget det før, men det passer for både store og små, men kanskje ikke midt i uka? Følg med, følg med! 

4 kommentarer:

  1. Så fin gave han har fått da :) Det falt i smak tenker jeg ;) Kooooose dere masse hvertfall <3
    Og den maten du lager ser bare himmelsk god ut ;) Flink er du ;)Og jaggu godt du rodde deg inn ang bilsport altså at det var hygelig miljø og IKKE kjedelig ;) hohohohohohohoho Klem

    SvarSlett
  2. Ja, han ble ganske fornøyd :) Tror det blir en fin tur, gleder meg til å se London og, har faktisk aldri vært der til tross for ganske utstrakt reisevirksomhet forøvrig! Takker for komplimenter, er ihvertfall veldig glad i å lage mat. Bilsportmiljøet har jeg ingenting å utsette på, når bilinteressen ellers ikke er så stor så må det jo være noe med stemningen og alle de hyggelige menneskene som gjør at jeg blir med, ikke sant? :)

    SvarSlett
  3. Jo det har du helt rett i ;o) Men det er koselig miljø i den sporten ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...