lørdag 5. mai 2012

Motlys

Inspirert av en konkurranse jeg for tiden er med i for tiden dro jeg med meg min kjære og Emily ut på tur i kveldssolen. Har virkelig fått sansen for motlysbilder! Nå i kveldssolen synes jeg de fikk en spesielt fin steming.




Emily hele tiden med nesen i bakken! Veldig mye spennende lukter.


Innimellom får hun noen slags "ras" og da er hun så morsom. Denne gangen var det så gøy med den lille snøen som var kommet i natt, hun rullet rundt, hoppet og danset, og løp! Når hun løper og er i ras-modus er hun festlig. Sikker på buken bare har noen få cm bakkeklaring også er hun lynkjapp, ser nesten bare en svart strek rundt oss!
 
 

På eiendommen står det et gammelt stabbur med denne flotte døra.  Må nok inn der å kikke en gang!





Emily fortsetter å glede seg over å få løpe på jordet, og jeg fortsetter å glede meg over det flotte lyset, her under stabburet. Gleder meg allerede til en ny dag med nye fotomuligheter i morgen! Ønsker dere en god dag! :)



 

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av Emily!
    Lykke til i konkurransen!

    Si ifra om du har lyst til å ta bilder av barn.. Pernille elsker å vre "modell" :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for :) Ja, kanskje det? Har veldig lite erfaring med å ta bilder av mennesker... synes det er litt vanskelig!

      Slett
  2. Her snakker vi motlys :)
    Jeg bare elsker fargene som blir når sola er så lavt på himmelen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, da er vi to! Og lyset nå på våren er spesielt fint! Elsker denne årstiden, og den neste! Er igrunn verdt å vente på i så mange måneder.

      Slett
  3. Flotte bilder. jeg skal også øve mye på motlys i sommer er plana :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Jeg har samme plan! :)

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...