mandag 21. mai 2012

Feiring

Nå har øyeblikksjentene ny konkurranse, denne gangen med temaet feiring! Hva det er varierer vel litt, man kan feire så mangt. Jeg feirer at våren er her, våren betyr nytt liv, ny årstid og er en tid hvor alt blir så inderlig grønt og fint igjen, samtidig som den varme gode sommeren snart er her. Våren er virkelig min favorittårstid, elsker å se alt som spirer og gror igjen, alle de fine små blomstene som igjen dukker opp, samt å lytte til fuglekvitter i en vakker skog!
















Hvis du også vil bidra kan du gjøre det her:


4 kommentarer:

  1. Koselig bilde!
    Lykke til med konkurransen!

    SvarSlett
  2. herlig bilde! Der hadde jeg garantert kost meg veldig:)
    klemmer fra Cathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Det hadde jeg og ;) Gratulerer med konkurransen!! Klemmer tilbake

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...