tirsdag 10. mai 2011

Heklerier

På lange nattevakter er det godt å ha noe å drive med, og da er hekling perfekt! Tiden går fort når man har noe å drive med også er er det hyggelig å prøve å lage noe fint. Enten for å pynte med hjemme, eller for å gi bort. Dette her kan sikkert brukes til mye, gardinkappe, eller som kant til sengetøy, håndklær og slikt. Tenkte jeg skulle hekle denne her og ha som pynt på noen lyslykter jeg har fra Hadeland.


Har alle tre størrelsene, så tenkte kanskje å ha tre ulike mønster, eller tre like, litt ubestemt enda. Foreløpig har jeg begynt med dette og kommet godt på vei:


Skal oppdatere innlegget når den blir ferdig, sikkert i løpet av natten som kommer :) 

Og ferdig ble den! Fikk til og med begynt på og kommet halvveis på en duk, og den tror jeg blir fin. Skal vise den frem når den er ferdig!

 Gleder meg til i kveld når jeg kan tenne lyset og se hvordan det blir da!


Ha en riktig fin kveld dere!

2 kommentarer:

  1. så fin!
    får ikke til dette heklegreiene jeg...

    SvarSlett
  2. Takk for det! :) Tok litt tid før jeg fikk det til ordentlig og, må bare øve seg litt!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...