lørdag 17. november 2012

Give-away!

Siden det snart er jul er det vel på tide å være i det gavmilde hjørnet? I tillegg har faktisk bloggen passert 25.000 visninger, det er ikke så verst med tanke på hvor ræva jeg er til å oppdatere den... men det skal vi feire en annen gang!

Jeg har tenkt til å gi bort 3 slike hjemmelagete julestjerner til én heldig vinner!
(men følg med, det kommer flere sjanser om du ikke er heldig denne gangen)



Det er tre måter å skaffe seg lodd på:

1 lodd for å legge seg til som følger av denne bloggen (gjelder nye følgere)
1 lodd for link til dette innlegget på egen blogg (bruk bildet i dette innlegget)
1 lodd for å dele denne linken på Facebook

Blir det tilsammen tatt mer enn 50 lodd blir det en ekstrapremie til enda én heldig vinner også! Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar!

 
 

13 kommentarer:

  1. Så søt stjerne/snøkrystall! :)
    Deltar i trekningen med ett lodd! (Link)

    SvarSlett
  2. Jeg var overbevist om at jeg hadde slengt meg med denne jeg da...... Slik er det når man runder 40 ;)

    Linker til bloggen min og da blir det vel 1 lodd (for jeg er gammel følger ;) )

    KLÆM

    SvarSlett
    Svar
    1. I følge en kollega av meg kan man visst ikke begynne å skylde på alderen før etter overgangsalderen... ;)

      Slett
  3. Koselig blogg du har :) Har lagt til link på bloggen min og vil også bli følger. Da blir det vel 2 lodd :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med så mange visninger. :)
    Ja takk, jeg blir gjerne med og legger full pott i.. potten. :)

    SvarSlett
  5. Da har jeg delt på Facebook, så da blir det et lodd til på meg :)

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne være med :) Linker fra bloggen min, 1 lodd på meg da
    ☺ Håper du får en flott uke!
    Klemmer fra Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Supert, lykke til! Og takk i like måte :)

      Slett
  7. Da ble det 2 lodd på meg i år da jeg allerede er følger :-)) Har nå gjort så godt jeg kan med den linken på sia mi !!! men ligger på Face allfall :))

    Aldeles nyydelige snøkrystaller du har laget i år å :)

    SvarSlett
  8. Den julestjernen var helt nydelig!! Blir veldig glad for et lite lykkelodd:) Fin fredag til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Lykkelodd skal bli! Fin lørdag ønskes deg!

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...