onsdag 16. november 2011

Give-away


Enhver blogg med respekt for seg selv bør vel ha en give-away og nå følte jeg tiden var inne for denne bloggen. Jeg hekler for tiden en del julepynt og tenkte det kunne passe å gi bort. 

Gavene er som følger:

1. premie: 4 stk av klokken til venstre
2. premie: 3 stk av snøkrystallen i midten
3. premie: 2 stk av snøkrystallen til høyre

Reglene er enkle og som følger:

1 lodd for å legge seg til som følger
1 lodd for å linke  til innlegget
1 lodd for å legge bilde og link på egen blogg (bruk bildet med give-away på)
1 lodd for å dele link på Facebook

Det er altså mulig å oppnå 4 lodd :) VIKTIG: skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar. Trekningen vil skje 1. desember, lykke til!



16 kommentarer:

  1. Send 3 vinnerlodd utover til Veiholmen du ;))
    Klæm

    SvarSlett
  2. 1 til meg :)

    SvarSlett
  3. Jeg skal være ydmyk å bare sette meg opp på 20 lodd da, ikke 1000 som jeg sa, det var kanskje litt ego av meg :D men jeg vil jo vinne da!!!

    SvarSlett
  4. Link er delt på face, min skjønne :)
    Da er det bare å krysse fingrene og håpe på ny fin pynt til jul.

    Klem Aina

    SvarSlett
  5. Hei koselig blogg du har, fant deg på kommentarfeltet til virginia home så nå tar jeg lodd. Er dårlig på data så hvor mange lodd jeg tar kommer helt ann på om jeg får til å legge link.
    Skal iallefall legge meg som følger, det kan jeg.
    Klemz xtine

    SvarSlett
  6. Hei :)

    Takk for det! Jeg fører deg opp på listen, velkommen skal du være!

    Klem tilbake

    SvarSlett
  7. ❀Sweet :) Så flinke du er :) Har linket deg fra bloggen min med bildet, så det blir vel 2 lodd? :) Satser på det er gooooode lodd ;o) Fin blogg du har!!god førførjulstid herifra :)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for det! :) Jeg noterer 2 veldig gode lodd! Ønsker deg også en riktig fin førjulstid! :)

    SvarSlett
  9. Takk for at du la deg inn på introduser din blogg-listen :)

    SvarSlett
  10. Jeg prøver med 3,5 lodd for jeg får ikke til å legge bildet inn på bloggen min :-((( å det som er SÅÅÅ fint ;)

    SvarSlett
  11. send et lodd til meg å...!!!!

    SvarSlett
  12. Heidi: hos meg gjør jeg ihvertfall følgende, gå på utforming og velg gadgets (hos meg er den på høyre side), så velger du bilder, og videre velger du hvilket bilde du vil ha, du må altså lagre bildet mitt på pcen din først og så laste det opp til din blogg ved å velge det som nevnt! Så, kan du i det samme vinduet som da dukker velge adresse og hvis du skriver inn linken til dette innlegget, så vips har du bilde med link ;)

    Marit: det er notert :)

    SvarSlett
  13. Nå fikk jeg det til vet du :-)))

    Da ble det 4 og ikke 3,5 lodd da , heheh

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...