søndag 20. mars 2011

Herlig helg i Stavanger (muligens Jæren, eller Klepp...) ;)

Reiste til Stavanger med fly fra Sandefjord på fredag, forlot vinter og snøvær og ankom en mer vårlig atmosfære 40 minutter senere, herlig! Lenge siden jeg har sett kusine Randi og samboeren hennes har jeg aldri møtt, og heller ikke deres nydelige datter som ble født i slutten av september. Fredagen ble en rolig dag, ble med på vaksinasjon på helsestasjonen for Tuva og der ble jeg og Randi tatt for å være søstre, så en viss familielikhet har vi tydeligvis. Gikk en liten tur på kvelden og spiste deilig mat når vi kom tilbake. Laget maten på en bordgrill med roterende spyd, en sånn en skulle jeg veldig gjerne hatt, så hvis noen har... :)

Lørdag ble det gåtur langs en av de fine strendene og besøk hos Edith, også kusine av meg, og søster til Randi. Samme procedure as last night hva maten angikk både fordi det var veldig godt, og fordi det ble igjen en del mat fra fredagen. Randi og jeg prøvde oss på månebilder siden den skulle være så mye nærmere OG klarere enn vanlig, men det ble ikke helt vellykett på grunn av litt disig vær. Innimellom ble det tid til både hekling og en god del skravling og plutselig var søndagen her og tid for å reise hjem. Tiden går meget fort i godt selskap, og jeg håper det ikke blir så lenge til vi sees igjen!

På vei ned mot stranda
 





Anita, Edith, Randi og Tuva med de kule solbrillene sine!


Store bølger denne dagen, alltid et fascinerende syn. Vi er forresten på Borestranda!



3 kusiner og lille Tuva


2 kommentarer:

  1. så fine bilder :) ser ut til at du hadde ei fin helg med kule slekninger ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Jeg er egentlig veldig heldig som har så mye kule slektninger!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...